RSS

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Παντζαρόσουπα

Ο ζωμός λαχανικών ήταν το βήμα για την συνταγή που ακολουθεί: σούπα με παντζάρια. Μια συνταγή που μου πρότεινε η φίλτατη EirAntMak την οποία και ευχαριστώ. Για να δούμε τι θα δούμε!


Υλικά
50 ml ελαιόλαδο
1 κιλό παντζάρια καθαρισμένα και τριμμένα
2 μεγάλα καρότα τριμμένα
1 σκελίδα σκόρδο τριμμένη
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι τριμμένο
1 λίτρο ζωμός λαχανικών (είτε έτοιμος, είτε αυτός της προηγούμενης συνταγής)

Σε μεγάλη κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι, τα παντζάρια, το καρότο, το σκόρδο, σε χαμηλή φωτιά, μέχρι να μαλακώσουν για 8-10 λεπτά. Ρίχνουμε το ζωμό, δυναμώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε το μείγμα να πάρει βράση. Χαμηλώνουμε τη φωτιά και μαγειρεύουμε τη σούπα για περίπου 40’.
Παντζαρόσουπα

Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε τη σούπα να κρυώσει. Την πολτοποιούμε στο μπλέντερ (σε δόσεις). Ξαναβάζουμε τη σούπα στη κατσαρόλα και τη μαγειρεύουμε για άλλα 5’ μέχρι να πήξει.
Παντζαρόσουπα
Αποσύρουμε το σκεύος και το αφήνουμε να κρυώσει για τουλάχιστον 20’ και μετά τη βάζουμε σκεπασμένη στο ψυγείο να κρυώσει καλά.

Η σούπα μπορεί να σερβιριστεί σε ποτήρια, και να γαρνιριστεί με μια κουταλιά γιαούρτι στραγγιστό στο οποίο έχουμε προσθέσει λίγο λεμόνι, ή με κατίκι Δομοκού.
Παντζαρόσουπα

Μπορεί να σερβιριστεί είτε ως ορεκτικό είτε ως ελαφρύ βραδινό. Καλή μας όρεξη!
ΥΓ Επειδή ως γνωστόν μαγειρεύοντας ανοίγει η όρεξη, όσο περίμενα να κρυώσει έβγαλα ένα πιάτο και έφαγα λίγη ζεστή παντζαρόσουπα. Μια χαρά γεύμα ήταν και έτσι!

12 σχόλια:

  1. δεν έχω φάει παντζαρόσουπα...ενδιαφέρον

    καλή σου βδομάδα
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πόλύ ενδιαφέρουσα σούπα!!!
    Με πρόλαβες που είπες πως δεν μπορούσες να κρατηθείς και την έφαγες ζεστή! Απίθανή? Με λεμονάκι??
    Ε?
    :-))

    Γιαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ τις σούπες.
    Δοθείσης ευκαιρίας λοιπόν και ...καιρού επιτρέποντος θα τη δοκιμάσω εντός της εβδομάδος

    Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ :)))

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΑΝΤΖΑΡΟΣΟΥΠΑ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά μια ενδιαφέρουσα σούπα!
    Θα ήθελα να την δοκιμάσω!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιο φαινεται μονο που δεν τρωω παντζαρια...βασικα δνε εχω δοκιμασει και ποτε για να λεω την αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου αλλά ίσως και να μου αρέσει φαίνεται ωραία πάντως!! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @dreamy cloud Και γω δεν είχα δοκιμάσει και είπα να το κάνω με το που μου στείλανε την συνταγή :-)

    @σκουλήκι Φάε βρε, ωραία είναι!

    @έλενα Δοκίμασέ την να μας πεις πως σου φάνηκε!

    @jk o skroytzakos Μάκαρι να σου αρέσει.

    @φύρδην-μίγδην Όταν την δοκιμάσεις, να μας μεταφέρεις εντυπώσεις :-)

    @kikop80 Αφού πεινούσα και μου φαινόταν μια χαρά, να μην τσιμπήσω και γω λιγάκι;

    @και λοιπόν Από σένα δεν το περίμενα αυτό! Χαχα!
    Καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία συνταγή. Αν και για να χορτάσω εγω με παντζαρόσουπα πρέπει να φάω κατευθείαν από την κατσαρόλα και με την κουτάλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Νηστικός Έτσι φαίνεται :P
    Για ορεκτικό είναι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή