RSS

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Μηλόπιτα με ψιχουλιαστή ζύμη

Η αναποδογυριστή μηλόπιτα αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις - συνταγές που έχω ανεβάσει. Την έχω εκτελέσει αρκετές φορές και με παραλλαγές. Αυτή τη φορά είπα να ακολουθήσω μία άλλη συνταγή για μηλόπιτα. Η Κατερίνα από Μικροί Μεγάλοι μου πρότεινε τη Μηλόπιτα με ψιχουλιαστή ζύμη (συνταγή από τις Συνταγές της Παρέας).

Υλικά
4 μεγάλα μήλα κόκκινα
250 γρ ζάχαρη λευκή (έβαλα λιγότερη ζάχαρη, ενώ κανείς μπορεί να βάλει και καστανή)
200 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
120 γρ βούτυρο παγωμένο από το ψυγείο (εγώ έβαλα μαργαρίνη, με βούτυρο λογικά γίνεται καλύτερη)
προαιρετικά:
κανέλα, γαρύφαλο ή ό,τι άλλο μυρωδικό σας κάνει κέφι

Ξεφλουδίζουμε και καθαρίζουμε τα μήλα. Πρώτα κόβουμε στα 4 και μετά ξανά στα 4. Αν είναι μεγάλα τα κομμάτια, ίσως πρέπει να κόψουμε ξανά.
Βράζουμε τα μήλα σε χαμηλή φωτιά μαζί με λίγη ζάχαρη για μισή ώρα περίπου. Προς το τέλος πρόσθεσα κανέλα για τη μυρωδιά. Προσοχή να μη λιώσουν.
Όταν βράσουν, τα βάζουμε σε πυρέξ ταψάκι να κρυώσουν.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 150 βαθμούς.
Ανακατεύουμε σε ένα μπολ ζάχαρη και αλεύρι. Κόβουμε το βούτυρο σε κύβους και ζυμώνουμε ελαφρά. Το βούτυρο καλό είναι να μην έχει λιώσει.
DSCN7799
Ρίχνουμε τη ζύμη πάνω στο πυρέξ με τα μήλα. Δεν το πιέζουμε, το αφήνουμε κι ας είναι ανομοιόμορφο. Έριξα κι άλλη κανέλα, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Η συνταγή έλεγε να ψήσουμε για μισή ώρα. Εμένα μου πήρε γύρω στα 50'. Ο καθένας με το φούρνο του. Το χρώμα δεν ήταν αυτό που είχε η περιγραφή, η γεύση όμως ήταν πολύ καλή.
DSCN7805
Καλή όρεξη!

3 σχόλια:

  1. Μμμμ,ενα κομμάτι κατά δω... μπαααα !!!

    και πριν την ανακαλύψουν οι μικρομέγαλοι, ας γράψουν και που την βρήκαν, γιατί η μαμα μου την κάνει απο την δεκαετία του 80!!!1
    να απονείμουμε τα του Καίσαρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμ... σαν μήλα με κραμπλ λοιπόν!
    Δεν θα πω όχι!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σε μένα το crumble ήρθε στο μυαλό! Και ό,τι μοιάζει με crumble είναι σίγουρα καλό!!
    Λογικά θα έχει καλοφαγωθεί τώρα ε;

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή