RSS

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Πώς ζυγίζουμε την κολοκύθα;

Λιγότερο από ένα μήνα πριν είχα ανεβάσει την επί 3,5 ώρες προσπάθειά μου να κόψω και να καθαρίσω την κολοκύθα τούμπανο που μου είχανε στείλει. Αφού την έκοψα και την τεμάχισα, την έβαλα σε σακουλάκια στην κατάψυξη για να διατηρηθεί μέχρι τις μαγειρικές μου εμπνεύσεις. Κάπου εκεί ανάμεσα είχα γράψει ένα σχόλιο σχετικά με τις ποσότητες που πρέπει να έχει κάθε σακουλάκι, έτσι ώστε κάθε φορά να μπορούμε να αποψύξουμε ακριβώς όσο μας χρειάζεται. Ελλείψει κάποιας ζυγαριάς ως τώρα έκανα αυτή τη δουλειά με το μάτι, υπολογίζοντας στο περίπου.

Λίγες μέρες μετά, είτε από σύμπτωση είτε όχι, επικοινώνησαν μαζί μου από τα Είδη Σπιτιού Zoulovits και μου εξέφρασαν την επιθυμία τους να μου στείλουν κάποια από τα είδη τους για την κουζίνα, να τα δοκιμάσω και να τα αξιολογήσω, χωρίς να ξέρω ποια προϊόντα θα μου στείλουν. Μετά την αναφορά του ονόματος, έψαξα στη σελίδα τους και βρήκα αρκετά πράγματα που θα με ενδιέφεραν για την κουζίνα μου. Δύο μέρες πριν, ένα δέμα έφτασε στην πόρτα μου. Ανοίγοντας την σακούλα, η έκπληξη και η σύμπτωση συναντήθηκαν, καθώς ένα από τα τρία αντικείμενα που μου είχαν στείλει ήταν μία ηλεκτρονική ζυγαριά! Τα άλλα δύο ήταν ένα ψαλίδι με πέντε λεπίδες και μία κουτάλα σερβιρίσματος σε όμορφο σχήμα.



Η ζυγαριά ξέρω σίγουρα πού θα χρησιμοποιηθεί, καθώς η κολοκυθόσουπα με περιμένει! Περισσότερα για τις συνταγές, σύντομα στην κουζίνα μου!

ΥΓ Ευχαριστώ και πάλι τους ανθρώπους από τα Είδη Σπιτιού Zoulovits για την προσφορά τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου